-

Matka-Scypiona

Strajk generalny w Niemczech

Przed wyborami w Polsce były dwie prawomyslne telewizje a teraz jest jedna w dwóch wersjach. Nie wiem, co pokazuje Polsat bądź Republika, ale obawiam się, że wszystkie są skupione na rozgrywkach sejmowych. Zatem dla odmiany zamieszczam parę filmików z Niemiec, gdzie rolników, jak widać, trafił szlag. Mogą być od jutra utrudnienia na granicy, bo rolnicy planują je zablokować. 

https://vm.tiktok.com/ZGejJoqGq/

https://vm.tiktok.com/ZGejJ3SjD/

https://vm.tiktok.com/ZGejeNxRH/

https://vm.tiktok.com/ZGejeMRc2/

https://vm.tiktok.com/ZGejJcTJW/

https://vm.tiktok.com/ZGejeFG36/

Naczelnik Scholz jeździ po miejscach dotknietych powodzią z grupą murzynów. Gdy przyjedzie na miejsce, prace ratunkowe są wstrzymywanie, żeby można było pokazać jak inżynierowie włączają się w pomoc. Powodzian też trafił szlag. 



tagi:

Matka-Scypiona
7 stycznia 2024 15:56
58     2636    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:



Matka-Scypiona @zkr 7 stycznia 2024 16:18
7 stycznia 2024 16:25

Standard. Kto nie z nami, to nazista. Francuzi też są nazistami, bo francuscy rolnicy przytłaczają się do niemieckich. Takie migawki z Francji :

https://vm.tiktok.com/ZGeje68CS/

https://vm.tiktok.com/ZGeje2Ma5/

Ponoć Włosi też wściekli na Meloni, że obiecywała i nie robi nic. 

My przynajmniej mamy praworzadny rząd :) 

 

zaloguj się by móc komentować

zkr @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 16:25
7 stycznia 2024 16:32

Mi kiedys jeden Niemiec powiedzial, ze ich demokracja to Schönwetterdemokratie

Czyli dopoki jest dobrze, to jest dobrze.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Matka-Scypiona
7 stycznia 2024 16:35

Tak więc rozpoczyna się demontaż Unii czy tylko chwilowe niezadowolenie. Niemcy muszą się pośpieszyć z przejęciem co bardziej wartościowych aktywów w Polsce... Na początek Orlen...

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @peter15k 7 stycznia 2024 16:35
7 stycznia 2024 16:37

Tak. Tusk dla nich to jak ziarenko dla ślepej kury. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @peter15k 7 stycznia 2024 16:35
7 stycznia 2024 16:54

Niemcy muszą się pospieszyc, aby nie stracić swoich aktywow u siebie i ich nie pokawałkowano. Kurcze...ile jeszcze bajzlu musi się pojawić w Niemczech, aby ta prosta prawda dotarła do naszych umysłów? My się Niemców nie musimy bać, bo Niemcy boją się nas. Kochani... więcej optymizmu!

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 16:37
7 stycznia 2024 16:55

Ale to ziarenko jest zatrute...o czym niemiecka ślepa kura nie wie...:)...i zwymiotuje...

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 16:08
7 stycznia 2024 17:10

Dobre  !!!

 

I  jak  przy  tym  wyglada  ten  BURAK  Kazmierczak,  z  tej  detej  agroLunji...

...  tylko  ,,jak  pSZeS  lOfcik,,.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 16:25
7 stycznia 2024 17:17

Oooo,...

...  tez  niezgorsze  filmiki,...  Franki  tez  ,,wiedzO  jak  protestowac,,  !!!

 

Ale  telewizor  slowkiem  nie  wspomina,  co  sie  u  ich  ,,OlObionych  kolaborantUF  za  granicO,,  dzieje.

zaloguj się by móc komentować


peter15k @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 16:54
7 stycznia 2024 17:19

"Frakcja unijna" będzie musiała to uwzględnić w swoich kalkulacjach bo jak to się rozleje to Donald straci możliwość ewakuacji na z góry upatrzone pozycje w Unii...

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @Paris 7 stycznia 2024 17:17
7 stycznia 2024 17:20

Internet mi huczy od tych informacji. Ponoć nasi tirowcy ze Szczecina jadą się przyłączyć. Nie wiem,, po co, ale to ich sprawa. TV polskie jak zwykle na poziomie rozwielitki 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 16:25
7 stycznia 2024 17:21

Ze  2-3  dni  temu,...

...  Makaroniarze  zarzadali  jakichs  zmian  w  telewizji  publicznej  !!!

Piekna  ,,blondi,,  strasznie  sie  zapienila  i  powiedziala,  ze  ,,sie  nie  zgadza,,  na  zadne  zmiany,...  takze  sie  dzieje.

zaloguj się by móc komentować

Paris @peter15k 7 stycznia 2024 16:35
7 stycznia 2024 17:22

...  bardzo  mozliwe  !!!

Ile  mozna  to  ZOMBI  Lunijne  reanimowac,...  no  ile.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @peter15k 7 stycznia 2024 17:19
7 stycznia 2024 17:22

Może dlatego jest taki wyluzowany. On tychże wszystkich tygryskow i te lalki chucky ma głęboko. Wie, że gdzie indziej czeka korytko. Ale może być inaczej... 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 16:37
7 stycznia 2024 17:27

Jak  oni  jeszcze...

...  ,,liczO  na  rudego,,...  to  juz  jest  WYLATOWO  dokladne  !!!

 

Pozostaje  TYLKO  WIEZIENIA  OTWIERAC,

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 16:54
7 stycznia 2024 17:29

To  tez  prawda,  ze...

...  boja  sie  nas,...  i  slusznie  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @peter15k 7 stycznia 2024 17:19
7 stycznia 2024 17:35

...  sasiadka  miala  jechac...

...  na  2  tygodnie  do  rodziny  pod  Berlin.  W  zeszlym  tygodniu,  jej  rodzina  w  Niemcach  poprosila  ja  o  przelozenie  wyjazdu  na  pozniej,  bo  spodziewana  jest  WIELKA  FALA  protestow  i  blokad  na  drogach,...

...  a  zima  sie  zbliza  nieublaganie  !!!

 

I  sasiadka  zrezygnowala  z  wyjazdu.

zaloguj się by móc komentować

klon @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 17:20
7 stycznia 2024 17:37

<<<TV polskie jak zwykle na poziomie rozwielitki >>>

I tak ma pozostać. Przecież podążać mamy świetlistym szlakiem ku pełnej szczęśliwości EU. Obrazki z tiktoka, to knowania i manipulacje wrogich nam sił.... 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Matka-Scypiona
7 stycznia 2024 17:45

No ja nie mogę..Taki zadufany rząd w swoje mozliwości unijne i ssanie gospodarki sasiadów,a tutaj lud roboczy niemiecki się buntuje.Nawet zaburzyli urlop Habeckowi blokując opuszczenie promu. No i Habeck  zaczyna się martwic o morale protestujących  " „nikt nie powinien być obojętny na taką brutalizację obyczajów politycznych” poważnie stwierdza na platformie X...coś podobnego..

Ponoć od poniedziałku 8 stycznia jak donoszą media styczeń będzie gorący....https://wgospodarce.pl/informacje/136942-niemcy-przed-fala-strajkow-czy-kraj-ogarnie-paraliz

Nie chcę być złośliwa ,ale stare jeszcze żyjące oficery zaczną wyciągać zakopane zrabowane skarby dla wnuczątek,bo jeszcze zasoby mają,oj mają..........

zaloguj się by móc komentować

zkr @Matka-Scypiona
7 stycznia 2024 17:50

Warto dodac, ze oprocz rolnikow w strajkach bedzie uczestniczyc kolej i gastronomia.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 17:20
7 stycznia 2024 17:53

Rozszerzenie strajku transportowców z granicy wschodniej.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Matka-Scypiona
7 stycznia 2024 17:55

Czyli teraz Niemcy za wszelką cenę i szybko będą chcieli swój kryzys wyeksportować do nas...

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @ewa-rembikowska 7 stycznia 2024 17:55
7 stycznia 2024 18:02

I co? Rotacyjny powie, że unia to szajs? Toż to rozerwie łby 8gwiazdkowcom! 

zaloguj się by móc komentować



OjciecDyrektor @peter15k 7 stycznia 2024 17:19
7 stycznia 2024 18:10

Podejrzewam, a nawet jestem pewien, że Tuska zrobili premierem, bo on nie ma żadnej drugiej furtki. Dostał bilet w jedną stronę i jak nawali, to nigdzie nie pójdzie. Żadne inne koryto na niego czekać nie będzie. Myślę, że Tusk też o tym doskonale wie.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 17:20
7 stycznia 2024 18:15

Blokada ukraińskiej granicy uderza tak naprawdę w tranzyt na linii Ukraina-Niemcy...czyli to Niemcy mają problem. I stąd teraz próbują Niemcy nam się zrewanżować swoimi rolnikami na polsko-niemieckiej granicy. Tak na to trzeba patrzeć. Oczywiście preteksty na potrzeby nastrojów trzeba wymyślić i udawać, że chodzi o coś zupełnie innego. Mam wrażenie, że rząd polski współpracuje z ukraińskim w kwestii wykończenia niemieckich  firm na rynku ukraińskim. 

zaloguj się by móc komentować

zkr @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 18:10
7 stycznia 2024 18:15

> Dostał bilet w jedną stronę

Wie Pan, ze jak patrzylem na niego przed wyborami to mialem wrazenie, ze ten czlowiek walczy o zycie.
Ciekawa uwaga.

zaloguj się by móc komentować


Matka-Scypiona @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 18:15
7 stycznia 2024 18:24

Jeśli to jest niemiecki sposób na wrednych Polaków, to im dupska z głową zamieniły się miejscami. To jest moje zdanie. Oczywiście, że będziemy mieli problem, ale kto głośno powie to, co Pan tutaj napisał (jeśli to prawda)? Przecież Niemcy miał nas ratować, a ty zwykle niemiaszki krzyczą, że mają tego wszystkiego dosyć? Była opozycja ciągle ryje darła, jak u niemców cudnie a u nas chleb po 30 zł... 

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 18:10
7 stycznia 2024 18:30

Oczywiscie,  ze  wie...

...  stad  taka  wsciekla  i  bezwzgledna  determinacja...  na  rympal  i  na  chama,  i  po  trupach  !!!

 

Cala  ta  ZARAZA  POSTKOMUSZA  WALCZY  o  PRZETRWANIE  i  TRWANIE  przy  korycie,...  i  o  nic  wiecej. 

Zadnego  koryta  w  rozpadajacej  sie  Brukseli  -  NIE  BEDZIE.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 18:24
7 stycznia 2024 18:32

Dlatego tak dynamicznie rozwija się transport pod nazwą "lotnicze cargo" i my w to mocno inwestujemy. Paraliż niemieckich dróg i kolei ominiemy przerzuceniem to statki i barki (towary do Beneluxu i Francji oraz Anglii). Jesli natomiast towary będą kierowane do Niemiec, to Niemcy już sami zadbają, aby tu nastąpiło selektywne sito...no chyba że są naprawdę idiotami, a tego wykluczyć nie można...:). W każdym razie ich to bardziej zaboli. Mamy tak naprawdę wojne handlową z Niemcami i to my obecnie przejęliśmy inicjatywe, a Niemcy zostali zepchnięci do defensywy.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 18:24
7 stycznia 2024 18:41

...  przeciez  to  byla  TEPA  i  TANIA  propaganda  !!!

Taka  sama  jaka  byla  toczona  w  tvn`ie  czy  innej  polSZMACIE,...  kto  w  to  g*wno  propagandowe  wierzyl.  Tak  samo  bylo  w  Niemczech,  czy  we  Francji  -  tylko  IDIOCI  w  nia  wierzyli...

...  przeciez  do  oceny  tego  jak  jest  w  Polsce  albo  innych  miejscach  globu  nie  trzeba  wcale  ,,miec  CHarward`a,,...  jest  internet,  ludzie  podrozuja,  czuja,...  widza  i  slysza  jaka  SYF,  KILA  i  MOGILA  jest  wszedzie...  i  tyle.

zaloguj się by móc komentować

sebom @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 18:32
7 stycznia 2024 20:01

Mieszkam w Gorlitz przy granicy i tutaj też pracuję. Mam też mieszkanie w Zgorzelcu które obecnie remontuję. Nie tylko strajk rolników jest problemem. Obecnie są kontrole na granicy w Jędrzychowicach na autostradzie i są potężne korki. Część samochodów aby ominąć korek kieruje się na przejście w Zgorzelcu i w rezultacie część miasta jest zablokowana trwa to prawie cały weekend. Jutro mamy wolne w pracy z powodu strajków rolników w Gorlitz, także sytuacja się rozwija. 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 18:15
7 stycznia 2024 20:06

nie rozumie pan, to polskie firmy transportowe są wykańczane prze niekontrolowaną konkurencję ukraińską. Niemcy nie mogą się rewnżowac swoimi rolnikami na polsko-niemieckiej granicy, bo niemiecy rolnicy, francuscy, czy holenderscy zaczynaja rozumieć, że  oni tez są wykańczani nie tylko tylko przez unię, ale też i własny rząd przez niekontrolowany napływ ukraińskich produktów na rynek polski i europejski. Co do wrażenia, że polski rząd wspópracuje ścisle z ukraińskim, to ma pan rację, tyle, że cel jest odwrotny, zniszczyć polskie firmy przewozowe, zniszczyć polskie i europejskie rolnictwo

zaloguj się by móc komentować

MZ @olekfara 7 stycznia 2024 20:06
7 stycznia 2024 20:15

Jaki to "polski rząd"?

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Matka-Scypiona
7 stycznia 2024 20:15

Obejrzałem sobie z ciekawości nowe wiadomości TVP - ani słowa o strajkach w Niemczech - wiadomość nr 1 nareszcie aborcja na życzenie kolejne protesty kobiet zapowiadane na marzec, dalej Owsiak wraca do TVP i ułatwienia pracy ....lombardów ( !!!). Tak jak już pisałem główne biznesy frakcji ubekistanu, która wsparła Donalda - windykacja, chwilówki, komornicy, lombardy, kredytyfrankowe . Brakuje prostytucji czyli sexworkingu no ale  ten biznes opanowała  wyborcza... Do tego doszło że  lombardy do których lud idzie jak nie ma na kromkę chleba awansował jako główny element gospodarki... No przewidują, że jak wszystko przekażą Niemcom ( Unii ) to lombardy będą prosperować... nie wszyscy mogą pojechać na szparagi...

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @olekfara 7 stycznia 2024 20:06
7 stycznia 2024 20:16

Jeszcze ukraińskich firm transportowych nie obowiązują zezwolenia oraz pakiet mobilności. Oni jadą na zachód na specjalnych warunkach. Za to polscy kierowcy są blokowani przy wyjedzie z Ukrainy do Polski. 

Jest problem z e-kolejką.  System nieustannie przenosi polskie samochody na odleglejsze miejsca, dając pierwszeństwo ukraińskim. Pozwala ukraińskim kierowcom rejestrować się w kolejce nawet wtedy, gdy jeszcze są w Polsce, gdy polski kierowca może dokonać rejestracji w e-kolejce dopiero po rozładunku i zamknięciu procedury tranzytu na Ukrainie. Ukraińscy przedsiębiorcy mogą wymieniać w systemie numery rejestracyjne oczekujących na przejazd pojazdów, gdy polscy nie mają do tej funkcji dostępu. https://logistyka.rp.pl/drogowy/art39506621-elektroniczna-kolejka-to-ukrainski-eksperyment

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @olekfara 7 stycznia 2024 20:06
7 stycznia 2024 20:17

Czyli jesteśmy potegą skoro mamy taką moc niszczenia, wykańczania całej Europy.

Akurat znam kilkuvkierowców tirów. Wszyscy pracują u zagranicznych przewoźników, bo polskie firmy słabo płaciły. Polskie firmy zatrudniają Ukraińców, płacąc im mniej. I co? Nie widzi Pan obłudy? Polskich kierowców można wykańczać tak? Ale polskich przewoźników już nie? Sorry, nie kupuję tego.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @peter15k 7 stycznia 2024 20:15
7 stycznia 2024 20:20

Do lombardów chodzą cudzoziemcy. Głównie rosyjskojęzyczni. Akurstvkupowałem waluty obok, bo biznesy byly połaczone i mogłem sobie pooatrzeć na klientelę kombardów. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ewa-rembikowska 7 stycznia 2024 20:16
7 stycznia 2024 20:26

Tak. To jest patologi, ale tego dami nie możemy zmien8ć, bo my w unii i potrzebujemy na retorsje zgody całej unii. Ukraińcy to wykorzystują...stąd my możemy dac im do zrozumienia tylko w ten sposób, że "oddolna incjatywa" ich też przyblokuje. Powoli już zresztą wymiękaja kierowcy ukraińscy, tzn. rozumieją że trzeba pracować na równych warunkach z Polakami. Ale to może potrwać z uwagi na to, że większość wozi towary na trasie Niemcy-Ukraina.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @zkr 7 stycznia 2024 18:15
7 stycznia 2024 20:47

Również tak to oceniałam. Tylko z tego powodu mogła wynikać u lenia i olewnika Tuska ta determinacja na rympał. W życiu tak nie pracował, jak w kampanii wyborczej :)

zaloguj się by móc komentować

Paris @peter15k 7 stycznia 2024 20:15
7 stycznia 2024 21:01

...  wiadomosci  o  strajkach  w  Niemcach...

...  juz  po  poludniu  podalo  RM  !!!

 

Takze  to  ZEROWISKO  tvp  mozna  sobie  odpuscic,...  oni  samych  siebie  wkrotce  zaczna  zagryzac  od  tej  ,,prawoZONTnosci,,.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @peter15k 7 stycznia 2024 20:15
7 stycznia 2024 21:28

Proszę się więcej nie katować. TV umrze śmiercią naturalną. 

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @KOSSOBOR 7 stycznia 2024 20:47
7 stycznia 2024 21:30

Słuszna uwaga. W tej kampanii czasu na haratanie w gałę nie było. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 20:17
7 stycznia 2024 21:36

Wie Pan 20 lat pracowałam w firmie transportowej. Nie wiem, czy ma Pan świadomość, że stawki spedycji zagranicznych typu LKW Walter i im podobnych oferowały dużo niższe stawki przeoźnikom polskim jak zagranicznym. Na przykład, gdy niemiecki przewoźnik dostawał stawkę 1,2 EUR to polski musiał jechać za 0,8 EUR, więc i stąd też brała się różnica w wynagrodzeniu kierowców.

A jeszcze LKW WALTER miał taką politykę, że gdy w Polsce taniało paliwa to również w dół szły stawki.

Nie wiem jak jest teraz, ale przypuszczam, że podobnie.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Matka-Scypiona 7 stycznia 2024 21:30
7 stycznia 2024 21:52

Walczył o życie przecież.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ewa-rembikowska 7 stycznia 2024 21:36
7 stycznia 2024 23:43

Ta różnica stawek wynikała - jak sądzę - z tego, że zawszw znalazło się trochę polskich przewoźników, ktorzy zaniżali swoje stawki w konkurencyjnej walce o zagraniczne zlecenia. Taki pośrednik z zagranucy, widząc to, nie był skłonny więcej płacić. Ja to nazywam spiralą cenową w dół. Jak się raz zgodzisz na buższe arawki lub sam je zaproponujesz, to potem bedziesz cały czas pracował za te niższe. W ten sposób przewiźnicy się zdradzali, że są w przymusowej sytuacji i nie dziwi, że kontrahent to wykorzystywał. Zawsze trzeba mieć dywersyfikację zleceń. 

Wniosek z tego jest takumi, że przewoźnikow polskich jest dużo więcej niż zleceń. I stąd ta akceptacja gorszych stawek. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @OjciecDyrektor 7 stycznia 2024 23:43
8 stycznia 2024 09:01

Nie! problem polega na tym, że istnieje paramonopol spedytorów. I działa to na zasadzie - albo przewoźniku bierzesz, albo spadaj. Jak nie weźmiesz, to nie będziesz mieć na spłatę leasingu oraz wypłatę dla kierowców. Leasing dla polskich przewoźników wychodził niestety drożej jak dla niemieckich, czy francuskich.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @ewa-rembikowska 8 stycznia 2024 09:01
8 stycznia 2024 11:40

Paramonopole są w każdej branży. I każdy, kto zaczyna działać gospodarczo musi mieć tego świadomość i z żelazną dyscypliną liczyć koszty. Tymczasem cześto jest takie myślenie "a może się uda"...ryzykują, a gdy się zawiodą, to krzyczą że dzieje im się niesprawiedliwość. I dzieje, ale dopóki im się udaje, to siedzą cicho. To jest taka zdeka obłuda. Wiem, że każdy chce zarobić, ale gdyby nie było aż tylu przewoźników, to ceny za przewóz wzrosłyby. Problemem polega na tym, że nikt nie chce zrezygnować i liczy, że to inni nie wytrzymają konkurencji na takim rynku. 

Nie jest ti komfortowe, ale powiem szczerze, że nikt jie powinien mieć takich komfortowych warunków. Z mojego poleyka mogę powiedzieć, że 9 lat  temu pojawiło się w branży trochę osób, które postanowiły zdobyć zlecenia obniżając stawki. Efekt był taki, że odeszło mi trochę zleceń i mniej zarabiałem. Ale nie wszedłem na tory spirali cenowej tylko konkurowałem jakością. Przez 3 lata przeżywałem trudności, po czym zleceń zaczęło mi przybywać pomimo wyższych stawek. A od 4 lat, ci co oferowali niższe stawki zniechęcili się i odeszli. I teraz zarabiam już całkiem sporo. 

Problemy więc analogiczne przeżywają wszyscy, co pracują w oparciu o zlecenia, a nie na etat. Dlaczego przewoźnicy nie zorganizują się i ogłoszą bojkot takich postedników spedycyjnych? Blokowac granicę potrafią, a zmusić bojkotem do podniesienia stawek już nie? Ja tu wycxuwam jakąś nieszczerość. Oni ukrywają jakieś niepiękne rzecxy.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Matka-Scypiona
8 stycznia 2024 12:35

Na żywo , ale jakie ''polskie '' media informowałyby o takich drobiazgach...

https://www.youtube.com/watch?v=iidCvJi8HSw

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @DYNAQ 8 stycznia 2024 12:35
8 stycznia 2024 12:40

 P>S>  Uderzające jest to, że na czacie obok filmu jest dużo ruskiej propagandy  ''Rosja , Niemcy zawsze razem'' ,   '' Dlaczego nie wznowić handlu z Rosją '' , etc, etc.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @DYNAQ 8 stycznia 2024 12:40
8 stycznia 2024 13:00

Rosja nigdy nie odpuści sposobności wykorzystania takich rzeczy. Jestem prawie pewna, że maczała w tym swoje palce, ale nikt, czy to u Niemców czy u nas nie chce wygaszenia rodzimego rolnictwa, a to wszystko ku temu zmierza. Produkty maja płynać z Ukrainy, bo tam ziemię kupiły firmy niemieckie i amerykańskie. U nas mają być mokradła i parki krajobrazowe. Dom wariatów.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Matka-Scypiona 8 stycznia 2024 13:00
8 stycznia 2024 14:55

Nowy dyrektor generalny Lasów Państwowych już zapowiedział współpracę z ''organizacjami pozarządowymi''.Znamy to,znamy...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @peter15k 7 stycznia 2024 17:19
8 stycznia 2024 17:45

""Frakcja unijna" będzie musiała to uwzględnić w swoich kalkulacjach bo jak to się rozleje to Donald straci możliwość ewakuacji na z góry upatrzone pozycje w Unii..."

Myślę że Tusk nie boi się o to czy to się rozleje czy też nie.

Ewakuacja, nawet gdyby nastąpiła, również mu nie pomoże.

Jest bowiem czynnik, przed którym ucieczki nie ma, ponieważ czynnik ten może dopaść człowieka nawet w ubikacji, a cóz dopiero mówić o Sopocie czy Niemczech.

Ślad rosyjski nie wysycha nigdy.

Tu zainspirował mnie wyrażnie Toyah, warto przeczytać:

https://toyah1.blogspot.com/2023/07/sthach-zzeha-sehce.html

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować